فرشته هاي كوچولوي من

سرزمین پینوکیو

سلام به همه ی دوستای گلم. تازه برگشتم و هنوز تو حال و هوای سفرم.

خداییش هم عجب سفری بود. از اون مسافرت ها که اصلا"‌دلت نمیخواد تموم بشه. جدی میگم ها. اصلا"‌ دوست نداشتم برگردم.

رفته بودیم ترکیه. یه شهری به اسم کوش آداسی و هتل آکوا فانتازی. یه هتل فوق العاده زیبا با امکاناتی عالی. طبیعت زیبا و دوست داشتنی که در ساحل دریای اژه قرار داشت باعث میشد هرگز از اقامت اونجا خسته نشی. رستوران های هتل هم عالی بودن. یعنی حساب کنین ما 24 وعده غذا اونجا خوردیم و اصلا" از خوردن غذاها خسته نشدیم و دلمون رو نزد.

یه پارک آبی خیلی خوب هم داشت. که ما تقریبا" هر روز بهش سر میزدیم. خلاصه انکه برنامه ی ما در هشت روز گذشته از این قرار بود.

صبح ها صبحانه و بعدش پارک آبی و شنا، ظهر نهار و چرت بعد از ظهر و بعدش دوباره شنا و پیاده روی و نشستن توی ساحل و نگاه کردن به دریا. بعدش شام و پارتی تایم بچه ها و بعدشم شو تایم های مختلف و دوباره ساحل دریا  و خواب.

خلاصه زندگی شده بود مثل زندگ پینوکو که رفته بود ه شهری که همش از صبح تا شب بازی و تفریح و خوشگذرانی بود.

سفید برفی خانم هم هر شب که شامش رو میخورد می گفت مامان بریم نانای کنیم. و میرفتیم پارتی تایم بچه ها و کلی بچه مون میرقصید. شازده کوچولو هم صبح تا ظهر میرفت کیدز کلاب و کلی بازی و تفریح میکرد.

بهترین قسمت قضیه وجود یه اسکله توی ساحل بود که دم دمای غروب وقتی میرفتیم اونجا من بهترین حس ممکن رو پیدا میکردم. در حالیکه باد توی موهام میپیچید به صدای آب گوش می کردم و به امواج زیبای دریا نگاه میکردم و مثل همیشه یه حس آرامش عجیبی توی وجودم زبانه میکشید و من دوباره مطمئن شدم که بالاخره من جایی زندگی خواهم کرد که بتونم هر وقت دلم برای دریا تنگ میشه بهش سر بزنم.

یه کار با حالی که این دفعه کردم این بود که اصلا" خرید نرفتم و چون اصولا" از خرید کردن خیلی خوشم نمیاد این قضیه خیلی بهم مزه داد. در طول این هشت روز ما فقط سه ساعت از هتل بیرون رفتیم اونم برای دیدن  دوتا از اثار باستانی اونجا. شهر افه سوس که یه جایی مثل تخت جمشید خودمونه و خیلی زیباست و خانه ی حضرت مریم که فضای خیلی مقدسی داشت.

یه عکس هم از خودم توی اون اسکله براتون میذارم که امیدوارم بتونین اینجا ببینینش و حال خوب منو دریابین. در ضمن اگه خواستین چند تا عکس هم از هتل داشته باشین برین اینجا.

پ . ن ١: نتونستم براتون عکس بذارم. تاینی پیک فیل تره و با فیل تر شکنی که من دارم هم کار نمیکنه. میتونین جا دیگه ای رو معرفی کنین که بشه عکس آپ لود کرد؟

پ .ن٢: بالاخره تونستم عکس رو آپ لود کنم.